qinopraktik.blogg.se

Här kommer vi, Micke och Cissi att blogga om, eller som vi gamlingar säger, skriva om, hälsa, QINOpraktik, psykiska eller mentala blockeringar, ADHD, dyslexi, vacciner och så vidare. Vi kommer INTE att visa vår mat eller nån dagens outfit, då får du gå någon annanstans. Denna blogg handlar om hälsa och svar. Inte om mode.

Hej igen, nu försöker vi igen.

Hej alla goa männsikor där ute, nu tänkte jag börja blogga, skriva igen. 
Jag, eller rättare sagt vi, (Micke och Cissi) är periodare, så det kan ibland komma massvis med saker och ibland lite mindre saker, men vi tänkte skriva om allt som har med hälsa att göra, allt från rent kiropraktisk synvinkel till mer healing inriktade inlägg. 
Rena hus? Kan man det?

Om du vill se vad vi äter eller vad vi har på oss så kan jag bara önska dig lycka till, för det kommer vi inte att ta upp här. 

Om du har frågor eller kommentarer så skicka in dem, jag ser hellre att jag svarar på frågors om är riktiga än att försöka hitta på något ämne som du kanske tycker är intressant.. 

Välkommen..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: